Rabu, 23 Disember 2020

Youtuber Terkenal Ryan's World Kalahkan Mrbeast Dengan Bayaran RM119.5 Juta

Channel Ryan's World  dengan jumlah pelanggan yang tinggi ini pastinya antara yang berada dalam tontonan jika anda memerlukan anak kecil. Hadir dengan konsep unboxing barang mainan terbaru,  saluran  Ryan's World berjaya membuat kanak-kanak teruja untuk menonton kehidupan seharian Ryan yang indah-indah belaka.

 C hannel Ryan's World  atau sebelum ini dengan nama  Ryan ToysReview  berjaya menjadi  saluran  dengan jumlah pendapatan di YouTube mengalahkan nama-nama besar seperti MrBeast, Dude Perfect dan ramai lagi. 

Kejayaan Ryan Kaji selaku watak utama dalam  saluran  ini yang berjaya menjana keuntungan melebihi  $ 29.5 juta (~ RM119.5 juta) di  platform YouTube sepanjang 2020. Lebih  hebat! , dia kini baru dibuka 9 tahun dan sudah berjaya disenaraikan dalam majalah Forbes.

Untuk pengetahuan, ini pertama kali muncul sebagai YouTuber dengan penghasilan. Pada tahun lalu, Ryan Kaji melakukan perkara yang sama dengan penghasilan sebanyak  $ 26 juta (Sekitar RM105.3 juta) .

Difahamkan kini, dia sudah berjaya diiktiraf sebagai influencer kanak-kanak dan turut menerima penaja berbeza-bentuk seperti Mark & ​​Spencer. Lebih hebat, dia turut dilamar Nickelodeon dalam rancangan TV dia sendiri.


Ahli keluarga yang pada awalnya suka merakam aktiviti dia turut serta bersama dengan dia yang membuat  saluran  Ryan's World sebagai pendapatan keluarga.

Melihatkan berumur Ryan Kaji yang masih muda, pastinya banyak potensi yang boleh digunakan mengenai budak ini pada masa akan datang. Paling hebat sudah pastinya kejayaan dia yang berumur lapan tahun serta dibantu keluarganya dalam bentuk wang mencecah sembilan angka.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Aliff Aziz minta maaf(Video)

  [VIDEO] Gagal Tahan Sebak Minta Maaf Pada Isteri, Aliff Aziz Perjelas Tindakan Dedah Kes ‘Curang’ Bella Astillah… – “Masa Tu Saya Rasa Mar...